Forum Discussions (35)

Discussions Replies Latest Activity

Hmmm

Mcm mana lah na bayo daftar konvo ,dah terlepas da nih

Started by Mohammad khairil azri bin jamari

0 Jul 16, 2018

apebende ni

ape bende lah 

Started by muhamad zulqarnain bin shamsudin

0 Jul 12, 2018

Mcm mana nak edit profil dlm ni

mcm mana nak edit profil kita?

Started by Mohammad Safwan bin Azhar

3 Jul 11, 2018
Reply by Mohammad Safwan bin Azhar

x leh daftar

salam kenapa saya dah daftar alumni ni n dah bayar yuran konvo tetapi x leh daftar dai tulis sila kemas kini alumni anda leh tolong jwb x

Started by NAZRUL HAFIZ BIN NIZAR

21 Jul 11, 2018
Reply by Muaz Bin Tajulazhar

X blh print surat konvo

salam kenapa saya dah daftar alumni ni n dah bayar yuran konvo tetapi x leh daftar dai tulis sila kemas kini alumni anda leh tolong jwb x

Started by NORATIKAHAIDA BINTI ABDUL KHALID

0 Jun 22, 2018

PELUANG KERJAYA KINI HANYA BERKERJA SENDIRI

rasa penat lelah semasa belajar utk memuaskan hati semua pihak.bile keluar jer ad ke patot org yg dah berkemahiran dan tahu membuat kerja d…

Started by MUHAMMAD FIKRY BIN RUSLEY

1 May 11, 2017
Reply by Mohd Shauqat Bin Bahari

Payah nak cari kerja:))

sebab ekonomi jatuh..nak amek kerja bidang yg sama punya payah..semua nk pengalaman... T_T

Started by RIDHWAN BIN ZAKARIA

0 Mar 3, 2016

Hai

bole berkenalan

Started by ryjal

0 Mar 1, 2016

Nak sambung IJAZAH kat mana ye?

As salam Teringin nak sambung IJAZAH, tapi kat mana yang sesuai....ada cadangan tak?

Started by MOHAMAD AMIN AMRI B ABDUL MAJID

1 Sep 18, 2015
Reply by MOHD HANAFI BIN AHMAD KAMAL

PPD Students of 1994

Students from DEK-DIPLOMA ELEKTRIK(ELEKTRONIK KUASA DAN KAWALAN) or anybody that still remember me, please contact my hp no. 0142551973.

Started by rosli mazlan

0 Aug 6, 2015

RSS

© 2019   Created by admin.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service